Li walon d\'èmon nos-ôtes
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Li walon d\'èmon nos-ôtes

forum pou lès dgins qui vwèyenu voltî leu lin.we
 
AccueilPortailRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

 

 Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...

Aller en bas 
+9
Djoozef
djozewal
lucyin
Maîsse Arsouye
Pablo Saratxaga
Psychedelik Barakî
Nemszev
Del
Vaudeville
13 participants
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
Vaudeville
Admin
Vaudeville


Féminin Nombre de messages : 64
Age : 34
Localisation : Aujau-Préle
Loisirs : Li téyâte
Date d'inscription : 27/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeJeu 27 Juil - 6:10

Pou mia vos conèche, ni rouviyèz nén di vos présintèz...

ène miète dissus mi...

Dji m'lome Gwenaëlle.
Dji vîke dins in fwârt bia ptit vilâdge qu'on lome Aujau-Préle...ou pus râde Aujau. Dédjà fwârt pitite, dji vwèyeut voltî mi disguîjî, èyèt dès anèyes pus taurd, quand dj'aveut a pwène doze ans, dji seut-intrèye èmon "Les djo.nes Nerviens", ène triupe di Préle. Pou couminci, èl metteu al scin.ne m'aveut distribuwé à pwène dîje tirades (pasquî i djeut qui d'j'asteut timide)...èyèt i s'aveut brouilli...pasquî li pîce d'après, djaveut presqui cint tirades! En deux mile trwès, èl troupe dès djon.nes a tcheut à l'euwe, èyèt dja stî binauche en novimbe di c'tanèye-là, li djou eyu on m'a dit qui dji pleut daler dilé lès adultes (lès vîs...). Dispu, djai djoué cénq pîces avou lès adultes èyèt djai min.me yeu deux prix : li cia dèl catégorie 10 -14 ans (2004), èyèt li cia d'Amanda Deschamps (2004).
Dji seus fîr d'yèsse walone, pasquî c'èst-in honeûr di pârler come les pus "vîs"...
Adon i gna nén si lontimps qui çoula, djai yeu l'idèye di fé in forum è walon, pasqui dji n'saveut nén qu'il è n'existè dédja...
Dji seus binauche di vos conèche tertous.
Bon surf !


Dernière édition par Vaudeville le Mar 8 Sep - 5:16, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Del

Del


Féminin Nombre de messages : 5
Age : 35
Localisation : Ways
Emploi : étudiante
Loisirs : Théâtre en wallon
Date d'inscription : 27/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeJeu 27 Juil - 13:38

Bon alors je vais me présenter,

Delphine 17 ans, je vais rentrer à l'école supérieur en septembre pour devenir instit. Je suis du brabant wallon, Genappe. Je fais du théâtre en wallon depuis bientôt 3 ans cheers , je parle très bien grâce à mes parents et mes grands-parent qui me parle en wallon depuis le berceau , mais malheureusement je ne sais pas écrire en wallon Sad . Voilà si non comme autre hobbie à part le théâtre en wallon, je fais des travaux manuels (broderie, cuture, patch,...) et des puzzles lol! .
Revenir en haut Aller en bas
Nemszev




Masculin Nombre de messages : 6
Age : 34
Localisation : Lîdje
Emploi : Estudiant
Loisirs : Linwince
Date d'inscription : 28/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeVen 28 Juil - 5:55

Dji m' lome Mathieu. Dji vike à Lîdje. Dj' a-st-on grand hobby: les linguèdjes! Dj' èlzè aprind voltî po djåzer, mins dj' in.me ôssi leû èvolucyon, lès vîs linguèdjes, l'ètimolodjie, etc...
Djåzer è walon è-st-ine fwèrt noûve saqwè è m' vèye. Dj' aveû todi on lîve di walon, avou bråmint d' èxprèssions, mins cisse an.nèye, ine prof d' anglès d' mi scole a èmantchî dès leccions d' walon inte lès eûres di scole. Dj' aprinds bråmint d' saqwès fwèrt ahêssåves èt droles so l' walon.
Adon-pwis, dj' a cmincé à djåzer walon avou d' ôtès djins so l' Dègn' Teûle èt à dihovri lès ôtes diyalèkes walons èt ôssi li r'fondu, qui dji sé scrîre.
Mi walon n' èst nin todi bon èt dji deûs télefèye rilére mi creûhète po saqwants mots, dji so chal po avancî! Dji so fwèrt ûreûs d' avu trové ci forom avou dès djins d' mi adje, mèrci Vaudeville! Wink


Dernière édition par Nemszev le Ven 20 Mai - 10:55, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
Del

Del


Féminin Nombre de messages : 5
Age : 35
Localisation : Ways
Emploi : étudiante
Loisirs : Théâtre en wallon
Date d'inscription : 27/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeVen 28 Juil - 10:20

Et bien enchantée de te connaitre et bienvenu. J'avoue n'avoir pas tout compris de ton texte en wallon (pas le même wallon que chez moi) Embarassed j'ai du lire celui en français par la suite. Je parle très bien aussi mais je ne sais absolument pas écrire en wallon Sad y en a qui on de la chance.
Revenir en haut Aller en bas
Nemszev




Masculin Nombre de messages : 6
Age : 34
Localisation : Lîdje
Emploi : Estudiant
Loisirs : Linwince
Date d'inscription : 28/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeVen 28 Juil - 10:48

Moi, c'est l'inverse! Je ne le parle jamais (sauf pour m'amuser en lançant des petites phrases à mon père mais ça ne va pas plus loin). En fait, certains des mots utilisés plus haut, je ne les connaissais pas non plus avant d'avoir écrit ce message (je les avais écrit en français et je suis allé au dictionnaire après pour vérifier).

L'activité théâtrale en wallon a l'air très passionante. J'aimerais en faire aussi. D'ailleurs, la prof qui me donne cours de wallon en fait. C'est facile de retenir tous les texte? Ca ne vous arrive jamais de vous tromper dans une phrase?
Revenir en haut Aller en bas
Psychedelik Barakî

Psychedelik Barakî


Masculin Nombre de messages : 28
Age : 36
Localisation : Ni (Walin, Roman Payis)
Date d'inscription : 28/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeVen 28 Juil - 11:18

Bondjoû tertos.
Dji m'prézinte, on m'lome Lorenzo et dj'a 19 ans.
Dji vike pou l'moumiont a Brussèle, mins dji vént di Brin.ne-Châtau, el Roman Payis.
Normaulmint, dji scrit è rfondou, mins pou fé aujî, dj'va scrîre droci avou l'orthografe Feller (el céne qu'on lome èto "tradicionele").

Del, si vos fjoz do teyâte, pou raprinde vos texes, vos dvoz bén les lires, non.na ? Si vos savoz l'lire, vos rarindroz râde a l'scrîre... Dj'èndè seus seûr !
Revenir en haut Aller en bas
Del

Del


Féminin Nombre de messages : 5
Age : 35
Localisation : Ways
Emploi : étudiante
Loisirs : Théâtre en wallon
Date d'inscription : 27/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 29 Juil - 1:56

J'ai très facile pour retenir mes textes et je me trompe rarement, quand nous avons joué cette année je ne suis pas trompée, mais certain autre de la troupe on plus de mal à retenir leur texte et se trompe de temps en temps.

Merci Psychedelik Barakî, c'est vrai que je sais très bien lire en wallon donc je devrait arriver à écrire.
Revenir en haut Aller en bas
Pablo Saratxaga

Pablo Saratxaga


Masculin Nombre de messages : 5
Age : 52
Localisation : a Hesta
Emploi : informatikî
Date d'inscription : 31/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeLun 31 Juil - 10:00

Bondjoû tertos!

Mi dji m' lome Pablo, on no foirt walon d' amon nozôtes, endo? ;-)

Dj' ariva-st el Walonreye e 1981; eyet avou l' tins, dj' a prin raecene dins cisse bele tere, dji m' a maryî, aveur des efants; eyet vey foirt voltî l' payis, ses djins, et s' lingaedje.

Dj' a-st ataker a-z aprinde li walon po do bon (dj' ô bén, nén seulmint des ptitès fråzes, mins vormint l' eployî po ttafwait) eviè 1999. Å cmince i m' mankéve do vocabulaire a make, et dji n' vos cåze nén do codjowaedje!
Mins pigote a midjote, on-z aprind di pus, et on cåze todi mî. Asteure dji pinse ki dj' a-st èn assez bon livea d' walon, minme s' i gn a co todi a-z amidrer, bén seur.

Dj' overe avou des ôtes dins l' fijhaedje d' on diccionaire et d' ene ortografeye do walon (do walon, et nén d' on walon; l' idêye c' est d' mete en avant l' unicité do lingaedje; çou ki n' espaitche nén les diferences, mins del minme manire k' e francès l' ortografeye et les diccionaires sont les minmes, mågré les diferinces di prononçaedje di vocabulaire, evnd, inte metans Lidje, Paris et Montréal; ça dvreut esse insi pol walon avou, s' apinse a mi)

E moes d' djulete 2005, dj' a metou so pî on forom e walon (motoit bén l' prumî forom e walon sol daegntoele?), po les walon-cåzants aveur ene plaece wice poleur sicrire e walon sins s' fé bouxhî so les doets.
Dji so binåjhe di vey k' i gn a-st asteure on deujhinme forom e walon; ça mostere ki l' walon vike todi, et s' recrestêye.

Chal vos ploz vey ene pådje avou bråmint des hårdêyes (URL) viè totes sôres di waibes, foroms, blogs, ou co ds ôtes, e walon: http://aberteke.walon.org/haurdeyes.html

Dji cnoxhe dedja sacwants d' vozôtes did sol waibe Babel, ou co did so Berdelaedjes (li forom da minne), mins dji voe k' end a ds ôtes, des noveas (por mi todi), et dj' endè so foirt binåjhe!

Po çou k' est di m' manire di cåzer...
Dj' a viké lontins a Lidje, Grimgnêye, et asteure a Rtene (sol voye Lidje-Vervî,
a pô près å mitan, adlé Fléron et Soûmagne); ça fwait ki dj' a-st èn accint lidjwès, et bråmint des mots et ratourneures lidjwesses; mins dj' a eto apris l' walon avou des djins do namurwès, di l' Årdene... ça fwait ki dj' mete avou des mots d' vaila ;-) dins m' cåzaedje, copurade cwand dji trove ki c' est foirt bea (insi, dji voe bén pus voltî l' mot "bistoke" ki l' mot "cadô").
Li walon djel cåze come djel a-st apris, c' est on walon di Walonreye, et djel cåze avou m' cour.
Revenir en haut Aller en bas
Maîsse Arsouye

Maîsse Arsouye


Masculin Nombre de messages : 13
Age : 47
Localisation : Djiblou, etur Nameûr et li Roman Payis
Emploi : Prof di djeyografeye
Loisirs : Bén mougnî, bén boere, voyaedjî eyte tûzer
Date d'inscription : 31/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeLun 31 Juil - 11:06

Bondjoû tertous,

Mi sipot c'est Maîsse Arsouye, paski c'esteûve ddja li spot d'a mi tayon k'eplaideûve one gazette è walon : l'Arsouye.

Dj'a rexhou à Saint-Mårtén-Balåsse, dilé Sombrefe, et asteûre dji vike à Djiblou. Adon dji vike co dins l'minme diyalekrece cogne. Avår-ci, nos avans li son én, les cawete -nut po les viebes, eyet sacwands côps on machadje di mot vinou do coutchant, di Tchålerwè.

Dji scriveûve è Feller, mins dispu ki dji conè Pablo, dji comince à scrîre è rfondou. C'n'est nén todi aujheye, dji n'so nén todi d'acoird avou tot (dji n'pou nén voey pablo sins li dîre Laughing), mins i'm'chone qui c'est l'voye po l'survikance do walon.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.arsouye.be
Psychedelik Barakî

Psychedelik Barakî


Masculin Nombre de messages : 28
Age : 36
Localisation : Ni (Walin, Roman Payis)
Date d'inscription : 28/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeLun 31 Juil - 12:25

Gnahaha Vos scriroz tertos è rfondou ! Twisted Evil

Mins vs avoz bén rêzon : C'est l'vôye pou l'survikance do walon.
Et come dit Pablo, c'est pus' "åjhey" (oufti...) pou nos ôtes ké pou les lîdjwès ! Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
lucyin




Masculin Nombre de messages : 646
Age : 70
Localisation : Sidi Smayl Marok
Date d'inscription : 01/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeMar 1 Aoû - 14:11

Diewåde (Diè-waude= Dieu vous garde = viye manire di dire bondjoû)

Dji so l' vî paltot d' siervice (52 ans). Dj' a co stî aclevé e walon. Dji l' a studyî long et lådje dispu 1981.

Dji passe ostant d' tins avou l' walon k' avou mi ovraedje. Dji n' so k' deus moes so l' anêye el Walonreye, mins cwand dj' so la, dji saye del cåzer avou tertos, minme les djonnes. Ça va sovint bén. Si ça n' va nén, dji repete li mitan del fråze e francès, u tchoezi des mots ki rshonnèt dpus å francès.

Dj' a vnou å monde a Viyance, e l' Årdene, et crexhe a Transene, djusse astok, mins dji scrî pus voltî e rfondou.

Vola çou ki cisse fråze cial dinreut e walon d' Viyance :

Dj'ê vnu au monde a Viance, a-n Ârdene, et dj'ê créchu a Transine, juste a costé, mês dju scrî pus vlètî a rfondu. (ûbin : dj' inme mî du scrîre an rfondu)

Dji cnoxhe a pô près tos les walons (mins nén l' picård). Li ci k' a ene sacwè a dmander sol walon, el pout fé droci.
Revenir en haut Aller en bas
http://aberteke.org
lucyin




Masculin Nombre de messages : 646
Age : 70
Localisation : Sidi Smayl Marok
Date d'inscription : 01/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: avou kî fjhoz do teyåte e walon ?   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeLun 7 Aoû - 17:16

Del a écrit:
Je suis du brabant wallon, Genappe. Je fais du théâtre en wallon depuis bientôt 3 ans

Avou Christine TOMBEUR ?
Revenir en haut Aller en bas
http://aberteke.org
Del

Del


Féminin Nombre de messages : 5
Age : 35
Localisation : Ways
Emploi : étudiante
Loisirs : Théâtre en wallon
Date d'inscription : 27/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeJeu 10 Aoû - 1:48

Non né avou Christine Tombeur, avou el troupe da Léopold Gossiaux.
Revenir en haut Aller en bas
Vaudeville
Admin
Vaudeville


Féminin Nombre de messages : 64
Age : 34
Localisation : Aujau-Préle
Loisirs : Li téyâte
Date d'inscription : 27/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeJeu 10 Aoû - 5:44

Del a écrit:
Non né avou Christine Tombeur, avou el troupe da Léopold Gossiaux.

Vos vwéyèz Del qui quand vos vlèz scrîre è walon vos plèz...
Revenir en haut Aller en bas
djozewal




Nombre de messages : 79
Age : 87
Date d'inscription : 10/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeJeu 10 Aoû - 11:50

Bondjoû à vos Vaudeville,
M' place n' èst nén droci mins, come l' vî paletot d' Lucyin î a sititchî s' pîd, lèyèz-m' î mète on ôrtia.
Paski c' ki m' rafîye c' èst k' vos èstèz d' Aujau èt k' mi dj' î a vnu au monde. A Labîye, ki vos duvèz conèxhe, èt c' èstéve, oufti, i gn' a bén lontins...
Si vos ridèz dissu lès filés d' l' arincrin, vos alèz tchêre dissus sakwants di mès sicrîjhaedjes ki comaxhenut ène miète tos lès walons avou ène picîye di rfondu. L' anoyeû c' èst ki tot n' èst nén à mète pa-padzo tos lès ouy. affraid Wêtèz don afîye à lès sèrer èt passer oute.
Tot d' minme, mi ptite pâdje po Aujau va vos polu aprinde ène miète do tins d' ayîr dins nosse vichnauve.
Alèz, boune tchance èt ovrèz bén. Nosse linwaedje a grande ausse di djins (djonnes) come vos. Pwartèz vos bén èt co proficiat.

José, Okgnî.
Revenir en haut Aller en bas
http://djozewal.googlepages.com/
Djoozef




Nombre de messages : 5
Age : 34
Date d'inscription : 12/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 12 Aoû - 5:18

Dji m' lome Djoozef, mins mi vraiy no c' est Youssef. dji dmeure å Marok avou mi famile. Mi pa est Walon et mi mame marokinne. Dj ' a 17ans, mins ciste anêye ci, dji va ndaler dé nosse grand-mere el Walonreye po studyî låvå.


Dji boute ossu sol Wikipedia walon :
http://wa.wikipedia.org/wiki/Uzeu:Djoseph[img][/img] lol!
Dj' a aprins ene miete li rfondou et dji cåze on maxhî walon (maxhî eto' avou do francès... Et d' l' arabe marokin).


Dernière édition par le Sam 12 Aoû - 10:45, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Djoozef




Nombre de messages : 5
Age : 34
Date d'inscription : 12/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Artike   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 12 Aoû - 5:22

https://2img.net/r/ihimizer/img291/8892/djoozef2006ei3.jpg
Dji vén d' mete çouci so les fyis: Very Happy
http://chanae.walon.org/~lucyin/guerni/Slangen_une_langue.pdf Arrow
Revenir en haut Aller en bas
Djoozef




Nombre de messages : 5
Age : 34
Date d'inscription : 12/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 12 Aoû - 5:29

Djoozef a écrit:
https://2img.net/r/ihimizer/img291/8892/djoozef2006ei3.jpg
Dji vén d' mete çouci so les fyis: Very Happy
http://chanae.walon.org/~lucyin/guerni/Slangen_une_langue.pdf Arrow
http://img291.imageshack.us/my.php?image=djoozef2006ei3.jpg
Revenir en haut Aller en bas
Djoozef




Nombre de messages : 5
Age : 34
Date d'inscription : 12/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 12 Aoû - 10:44

nom: Mahin
prénom: Djozef
Revenir en haut Aller en bas
lucyin




Masculin Nombre de messages : 646
Age : 70
Localisation : Sidi Smayl Marok
Date d'inscription : 01/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Po mî cnoxhe Djozé (èn ome ki s' a prezinté cial)   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeVen 8 Sep - 17:02

http://wa.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Schoovaerts
Revenir en haut Aller en bas
http://aberteke.org
djozewal




Nombre de messages : 79
Age : 87
Date d'inscription : 10/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 9 Sep - 0:06

Pis'k'nos èstans à fé dèl rèclame, l' voci co.
Tél k' il èstéve dins lès anêyes 60 èt k' Maurice Tillieux (Gil Jourdan) l' a mètu dins s' "César". A costé d'li on pout èto riconèxhe Franquin (Spirou-Gaston) èt Morris (Lucky Luke). Di c' tins là is boutîne èxhène avou èto Roba (Boule èt Bill) èt Will (Tif èt Tondu). C ' èstéve li bon tins !
Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Groupe3
Comme i passe rade !
Èt dîre k' il a stî à scole -à Tamène- dissu l' minme banc k' Lambil (Les Tuniques Bleues).
Revenir en haut Aller en bas
http://djozewal.googlepages.com/
djozewal




Nombre de messages : 79
Age : 87
Date d'inscription : 10/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeSam 9 Sep - 7:43

Èt dîre ki dj' a roviyî Peyo (Les Schtroumpfs) :
Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... PeyoWill
L' voci k' èst ddrî Will !

Tant k' nos î èstans, dins l' minme paedje, vos trovèz èto Roba èt Goscinny (Asterix) :
Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... RobaGoscy
Revenir en haut Aller en bas
http://djozewal.googlepages.com/
lucyin




Masculin Nombre de messages : 646
Age : 70
Localisation : Sidi Smayl Marok
Date d'inscription : 01/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeMar 26 Sep - 15:55

Vos pôrîz fé ene pådje Wiki so tchaeke di ces djins la (nén a môde di l' årt do lård)
Revenir en haut Aller en bas
http://aberteke.org
djozewal




Nombre de messages : 79
Age : 87
Date d'inscription : 10/08/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeMer 27 Sep - 4:23

C' èst tot on lîve ki m' va m' falu dècider à translater asteûre ki dji seû l' dêrén sorvikant d' ène avantûre k' a duré dîj ans avou zèls... Kwand dji pinse à tot c'ki m' dimèreréve à fé èt k' dji seû à piède mi tins dins dès bièstrîyes po si wêre... Pus d' 2000 riwêtaedjes po "L' nût" èt nén on fayé mot po dîre k' ça prind po rén dèl plaece dsus l' arincrin !
Èt come, po l' abertèke, i gn'a deûs ans ki dji n'a pus rén faît d' bon... Rolling Eyes

A, oyi, l' ènondeû dèl gazète TINTIN è-st-onk di l' Ardène k' a bén faît s' "divwêr" au bon tins dèl guêre; i vos fauréve don ranchî èt rameter po l' mète à l' boune place dins vos paedjes !
Revenir en haut Aller en bas
http://djozewal.googlepages.com/
Nemszev




Masculin Nombre de messages : 6
Age : 34
Localisation : Lîdje
Emploi : Estudiant
Loisirs : Linwince
Date d'inscription : 28/07/2006

Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitimeLun 30 Oct - 2:51

Djoozef a écrit:
Dji m' lome Djoozef, mins mi vraiy no c' est Youssef. dji dmeure å Marok avou mi famile. Mi pa est Walon et mi mame marokinne. Dj ' a 17ans, mins ciste anêye ci, dji va ndaler dé nosse grand-mere el Walonreye po studyî låvå.


Dji boute ossu sol Wikipedia walon :
http://wa.wikipedia.org/wiki/Uzeu:Djoseph[img][/img] lol!
Dj' a aprins ene miete li rfondou et dji cåze on maxhî walon (maxhî eto' avou do francès... Et d' l' arabe marokin).
Djoozef (Djôzèf?), dji vôreu savou: Estoz vs li fi d' Lucyin Mahin? ou d' ene ôte personne ki s' lome Mahin? Et kimint cnoxhoz vs Pablo? I gn a ene foto di vos deus so Wikipedia... confused
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Empty
MessageSujet: Re: Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...   Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge... Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Présintations : Vosse (pré)nom, vosse vilâdge...
Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant
 Sujets similaires
-

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Li walon d\'èmon nos-ôtes :: Lès sôrtes di walon-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser